2014. augusztus 19., kedd

Ó, a harmadik! Zavarban vagyok…
Harmadszor is megkaptam a LIEBSTER AWARD díjat!
 



Nagyon köszönöm Mudri Krisztinának, aki már a Kreatív írás tanfolyamon is lenyűgözött fantáziájával. Olvassátok írásait (krisztairasai.blogspot.com), új élettér nyílik meg mindenki előtt! Hogy beléptek-e? Na, ez már nem Krisztina felelőssége. J


A Liebster Award egy vándordíj új blogok számára. A díj célja elismerni a bloggerek munkáját és a kezdő blogokat népszerűsíteni, új olvasóközönséggel megismertetni.

A díjhoz az alábbi szabályok tartoznak:
Tedd közzé a blogodon!
Ismertesd a szabályokat!
Nevezd meg, akitől kaptad és köszönd meg neki!
Válaszolj az általa feltett kérdésekre!
Ismertess magadról négy random tényt!
Jelöld meg azokat a blogokat, akiknek továbbadod a díjat!
Tedd fel a kérdéseidet!
Értesítsd a blogokat arról, hogy díjat kaptak tőled!

A szabályok be nem tartása, nem von szankciót maga után.
De azért törekedjünk rá!


Krisztina kérdései és a válaszaim:
1.     Miért kezdtél el írni?
Már kislány koromban történetekkel „szórakoztattam” a babáimat. Nekik tetszett, nem volt ellenvélemény vagy kritika. Amúgy iskolásdit játszottam velük – lehet, hogy féltek? J Végül tanár lettem igaziból, s a gyerekekkel sok pályázatra iratok munkákat - nyernek is szép számmal. Gondoltam, itt az ideje, hogy én is megmutassam, mit tudok, ne „csak” tanítsam az írást. Aztán a középiskolában írt naplóm is előkerült úgy másfél éve. Jaj, akkor nem most kezdtem? J

2.    A családod és barátaid mit szólnak hozzá?
Először meglepődtek, aztán olvastak, most meg várják, hogy róluk is írjak…, azaz tetszik nekik a régi/új hobbym. J

3.    Mi kell az ihlethez?
Egy pillanat kell, amely elvarázsol, s megsúgja a lelkemnek, hogy itt az idő írni, vagy eltárolni az élményt! J

4.    Írj magadról 2 publikussá tehető titkot!
-      Nincs titok körülöttem, csak olyan dolgok, amikről még nem beszéltem vagy nem írtam. J
-      Magyartanár létemre sokszor forgatom a helyesírási szabályzatot. J



Akiknek továbbadom a díjat!
-      Miskei Anikónak, mert hasonló lélekúton járunk. J (lelekhangolo.com)
-      Hegedűsné Németh Viktória, mert eddig „csak” hitte, de már tudja is, hogy mit jelent, ha jót ír! J (nemethviki.blogspot.com)


Kérdéseim:
1.     Mit érzel, mikor írsz?
2.    Javítod-e (sokat) a leírt munkádat?
3.    Elolvastatod-e valakivel a kész írást, mielőtt közzéteszed?
4.    Írjál két dolgod magadról, amit a legritkábban osztasz meg másokkal!




Szabó Ágnes (lelekmosas.blogspot.com)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése